Browse Wiki & Semantic Web

Jump to: navigation, search
Http://dbpedia.org/resource/BMW R51/3
  This page has no properties.
hide properties that link here 
  No properties link to this page.
 
http://dbpedia.org/resource/BMW_R51/3
http://dbpedia.org/ontology/abstract The BMW R51/3 was BMW's second post-World The BMW R51/3 was BMW's second post-World War II 500 cc motorcycle, following the briefly produced R51/2. It featured a flat-twin engine and exposed drive shaft. In 1951, the R51/3 succeeded and modernized the 1950 R51/2, which was essentially a pre-war design that was produced after the war. The 600 cc R67, R67/2, and R67/3 series and the more sporting R68 model also followed the R51/2.porting R68 model also followed the R51/2. , De BMW R 51/3 is een motorfiets van het merk BMW. , Die BMW R 51/3 ist ein von 1951 bis 1954 iDie BMW R 51/3 ist ein von 1951 bis 1954 in 18.420 Stück produziertes seitenwagentaugliches Zweizylinder-Motorrad des Herstellers BMW mit 500 cm³ Hubraum, Boxermotor mit 18 kW (24 PS) und Kardanantrieb. Der Verkaufspreis betrug 2750 DM. Zusammen mit der gleichzeitig erschienenen BMW R 67 war sie die erste wesentliche BMW-Motorrad-Neuentwicklung nach dem Zweiten Weltkrieg, die auf die BMW R 51 (1938–1940) und die nur 1950 produzierte R 51/2 folgte.nd die nur 1950 produzierte R 51/2 folgte. , BMW R 51/3 – produkowany od 1951 do 1954 dwucylindrowy (bokser) motocykl firmy BMW. Był następcą modelu R 51/2. Wraz z równolegle pokazanym R 67 stanowił pierwszą większą modyfikację przedwojennego R 51 na którym opierał się jego poprzednik R 51/2.
http://dbpedia.org/ontology/thumbnail http://commons.wikimedia.org/wiki/Special:FilePath/R51-3-left.jpg?width=300 +
http://dbpedia.org/ontology/wikiPageID 8483751
http://dbpedia.org/ontology/wikiPageLength 5291
http://dbpedia.org/ontology/wikiPageRevisionID 962638765
http://dbpedia.org/ontology/wikiPageWikiLink http://dbpedia.org/resource/Category:Shaft_drive_motorcycles + , http://dbpedia.org/resource/BMW_R68 + , http://dbpedia.org/resource/Overhead_valve + , http://dbpedia.org/resource/Category:Motorcycles_powered_by_flat_engines + , http://dbpedia.org/resource/Flat-twin_engine + , http://dbpedia.org/resource/File:BMW_R67-3.jpeg + , http://dbpedia.org/resource/Motorcycle + , http://dbpedia.org/resource/World_War_II + , http://dbpedia.org/resource/Motorcycle_fork + , http://dbpedia.org/resource/List_of_motorcycles_of_the_1950s + , http://dbpedia.org/resource/Category:BMW_motorcycles + , http://dbpedia.org/resource/File:R51-plunger.jpg + , http://dbpedia.org/resource/BMW_Motorrad + , http://dbpedia.org/resource/Category:Motorcycles_introduced_in_the_1950s + , http://dbpedia.org/resource/Drive_shaft + , http://dbpedia.org/resource/History_of_BMW_motorcycles + , http://dbpedia.org/resource/Flat-twin + , http://dbpedia.org/resource/File:R51-3-front.jpg + , http://dbpedia.org/resource/File:BMW_R_51-3_motorcycle_1951_-_3.jpg + , http://dbpedia.org/resource/File:Cylinder-fins-comparison.jpg +
http://dbpedia.org/property/boreStroke 68.0
http://dbpedia.org/property/brakes 200
http://dbpedia.org/property/caption A 1952 R51/3 – note the half-width brakes before 1954
http://dbpedia.org/property/compression 6.3
http://dbpedia.org/property/engine 494
http://dbpedia.org/property/fuelCapacity 17.0
http://dbpedia.org/property/fuelConsumption 4.5
http://dbpedia.org/property/height 985.0
http://dbpedia.org/property/ignition Magneto
http://dbpedia.org/property/length 2130.0
http://dbpedia.org/property/manufacturer BMW
http://dbpedia.org/property/name BMW R51/3
http://dbpedia.org/property/oilCapacity 2.0
http://dbpedia.org/property/power 24.0
http://dbpedia.org/property/production 1951
http://dbpedia.org/property/suspension Front telescopic forks, rear plunger
http://dbpedia.org/property/topSpeed 140.0
http://dbpedia.org/property/transmission Single-plate dry clutch, 4-Speed manual
http://dbpedia.org/property/wetWeight 190.0
http://dbpedia.org/property/wheelbase 1400.0
http://dbpedia.org/property/width 790.0
http://dbpedia.org/property/wikiPageUsesTemplate http://dbpedia.org/resource/Template:Convert + , http://dbpedia.org/resource/Template:BMW_motorcycles + , http://dbpedia.org/resource/Template:Commons_cat_inline + , http://dbpedia.org/resource/Template:Reflist + , http://dbpedia.org/resource/Template:Infobox_motorcycle + , http://dbpedia.org/resource/Template:Refimprove +
http://purl.org/dc/terms/subject http://dbpedia.org/resource/Category:Motorcycles_powered_by_flat_engines + , http://dbpedia.org/resource/Category:BMW_motorcycles + , http://dbpedia.org/resource/Category:Shaft_drive_motorcycles + , http://dbpedia.org/resource/Category:Motorcycles_introduced_in_the_1950s +
http://purl.org/linguistics/gold/hypernym http://dbpedia.org/resource/BMW +
http://www.w3.org/ns/prov#wasDerivedFrom http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_R51/3?oldid=962638765&ns=0 +
http://xmlns.com/foaf/0.1/depiction http://commons.wikimedia.org/wiki/Special:FilePath/BMW_R_51-3_motorcycle_1951_-_3.jpg + , http://commons.wikimedia.org/wiki/Special:FilePath/BMW_R67-3.jpeg + , http://commons.wikimedia.org/wiki/Special:FilePath/Cylinder-fins-comparison.jpg + , http://commons.wikimedia.org/wiki/Special:FilePath/R51-plunger.jpg + , http://commons.wikimedia.org/wiki/Special:FilePath/R51-3-front.jpg + , http://commons.wikimedia.org/wiki/Special:FilePath/R51-3-left.jpg +
http://xmlns.com/foaf/0.1/isPrimaryTopicOf http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_R51/3 +
http://xmlns.com/foaf/0.1/name BMW R51/3
owl:sameAs http://www.wikidata.org/entity/Q796722 + , http://yago-knowledge.org/resource/BMW_R51/3 + , http://rdf.freebase.com/ns/m.027516v + , http://nl.dbpedia.org/resource/BMW_R51/3 + , http://he.dbpedia.org/resource/%D7%91.%D7%9E.%D7%95%D7%95_R51/3 + , https://global.dbpedia.org/id/4xWnj + , http://pt.dbpedia.org/resource/BMW_R51/3 + , http://de.dbpedia.org/resource/BMW_R_51/3 + , http://pl.dbpedia.org/resource/BMW_R_51/3 + , http://dbpedia.org/resource/BMW_R51/3 +
rdf:type http://dbpedia.org/class/yago/WheeledVehicle104576211 + , http://dbpedia.org/class/yago/WikicatMotorcyclesPoweredByFlatEngines + , http://dbpedia.org/class/yago/WikicatBMWMotorcycles + , http://dbpedia.org/class/yago/WikicatMotorcyclesIntroducedInThe1950s + , http://www.wikidata.org/entity/Q34493 + , http://dbpedia.org/class/yago/Container103094503 + , http://dbpedia.org/class/yago/Self-propelledVehicle104170037 + , http://dbpedia.org/class/yago/Vehicle104524313 + , http://dbpedia.org/class/yago/Whole100003553 + , http://dbpedia.org/ontology/MeanOfTransportation + , http://dbpedia.org/class/yago/PhysicalEntity100001930 + , http://dbpedia.org/ontology/Automobile + , http://dbpedia.org/class/yago/MotorVehicle103791235 + , http://dbpedia.org/class/yago/Object100002684 + , http://dbpedia.org/class/yago/Conveyance103100490 + , http://dbpedia.org/class/yago/Instrumentality103575240 + , http://dbpedia.org/class/yago/Artifact100021939 + , http://dbpedia.org/class/yago/Motorcycle103790512 + , http://dbpedia.org/ontology/Motorcycle +
rdfs:comment Die BMW R 51/3 ist ein von 1951 bis 1954 iDie BMW R 51/3 ist ein von 1951 bis 1954 in 18.420 Stück produziertes seitenwagentaugliches Zweizylinder-Motorrad des Herstellers BMW mit 500 cm³ Hubraum, Boxermotor mit 18 kW (24 PS) und Kardanantrieb. Der Verkaufspreis betrug 2750 DM. Zusammen mit der gleichzeitig erschienenen BMW R 67 war sie die erste wesentliche BMW-Motorrad-Neuentwicklung nach dem Zweiten Weltkrieg, die auf die BMW R 51 (1938–1940) und die nur 1950 produzierte R 51/2 folgte.nd die nur 1950 produzierte R 51/2 folgte. , De BMW R 51/3 is een motorfiets van het merk BMW. , The BMW R51/3 was BMW's second post-World The BMW R51/3 was BMW's second post-World War II 500 cc motorcycle, following the briefly produced R51/2. It featured a flat-twin engine and exposed drive shaft. In 1951, the R51/3 succeeded and modernized the 1950 R51/2, which was essentially a pre-war design that was produced after the war. The 600 cc R67, R67/2, and R67/3 series and the more sporting R68 model also followed the R51/2.porting R68 model also followed the R51/2. , BMW R 51/3 – produkowany od 1951 do 1954 dwucylindrowy (bokser) motocykl firmy BMW. Był następcą modelu R 51/2. Wraz z równolegle pokazanym R 67 stanowił pierwszą większą modyfikację przedwojennego R 51 na którym opierał się jego poprzednik R 51/2.
rdfs:label BMW R51/3 , BMW R 51/3
hide properties that link here 
http://dbpedia.org/resource/BMW_R67 + , http://dbpedia.org/resource/BMW_R_51/3 + , http://dbpedia.org/resource/BMW_R67/2 + http://dbpedia.org/ontology/wikiPageRedirects
http://dbpedia.org/resource/History_of_BMW_motorcycles + , http://dbpedia.org/resource/Isetta + , http://dbpedia.org/resource/BMW_600 + , http://dbpedia.org/resource/BMW_R75 + , http://dbpedia.org/resource/List_of_motorcycles_of_the_1950s + , http://dbpedia.org/resource/BMW_R68 + , http://dbpedia.org/resource/BMW_R69S + , http://dbpedia.org/resource/BMW_R67 + , http://dbpedia.org/resource/BMW_R_51/3 + , http://dbpedia.org/resource/BMW_R67/2 + , http://dbpedia.org/resource/BMW_R67/3 + http://dbpedia.org/ontology/wikiPageWikiLink
http://dbpedia.org/resource/History_of_BMW_motorcycles + http://dbpedia.org/property/caption
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_R51/3 + http://xmlns.com/foaf/0.1/primaryTopic
http://dbpedia.org/resource/BMW_R51/3 + owl:sameAs
 

 

Enter the name of the page to start semantic browsing from.